Wednesday 1 January 2014

Tahun Baru 2014

Assalamualaikum..


fuh..fuh..dah berhabuk blog ni.lama dah mama tak tulis ape2 kat sini.ceh..macam lah ade yang nak menanti entry diri ni kan.ngeh..ngeh..nape lame mama tak tulis ape2 kat sini.senang dan mudah jek jawapan.mama no idea nak tulis kat sini.balik2 cite pasal anak kan.takot ade yang bosan jek nanti...

sempena dah masuk tahun baru 2014, mama nak ucap selamat tahun baru yg sudi nak bace blog picisan ni.walaupon tak seberape pon kan.terima kasih diucapkan.apa azam korang semua sempena tahun baru ni??mama punye azam same jek macam tahun2 sebelum ni.nak yang terbaik dalam hidup.tu jek lh.tak nak tanam azam banyak2.takot tak tercapai pulak nanti.hehehe..

pada yang dah tanam azam, mama doakan kalian akan berjaya mencapai ape yang diinginkan.semoga semua ape yang diazamkan akan tercapai nanti ye.Insyallah..

azam untuk blog ni pulak, mama akan rajin2 kan diri nak update dan semoga entry akan datang akan memberi manfaat pada semua.kurangkan kontrovesi tingkatkan prestasi.bunyi dah macam retis pulak kan.

jadi di tahun baru mama mulakan dengan yang trip ke over the sea.kat mane???tu kena tunggu lah mama update nanti ye.cume mama bagi klu ae.tempat yang menarik dan kat situ ada bangunan tertinggi di dunia.ceteke..ceteke..ngeh..ngeh..ok bye...jap sebelum tu nak tepek satu gambar anak teruna mama sorang ni ae.jemput tengok ae.salam.

macam retis tak kite..hehehe..mama & papa sayang kamu ketat2.:D

No comments:

Post a Comment