Thursday 13 December 2012

bila sang harimau jadi mangsa...

Salam...

Ish...geram..marah..geram..ni semua gara-gara referee yang bersikap tak adil.kesian bl tengok game semalam bila sang harimau malaya menjadi mangsa pada referee yang sangat tidak profesional.apa da jadi ni dengan sistem pengadilan.kata da bertaraf fifa, tapi sendiri mau ingat lh kn...sedih..:(.

xpelah..apa2 pon team malaysia tetap dihati.walaupon lepas fadli shaas dilayangkan kad kuning kedua dan sekaligus kad merah, nampak semua pemain macam da down.tapi still ada semangat nak melawan lagi.tu yang semua peminat nak.walau apa pon yang jadi, melawan sehingga ke titisan terakhir.

biar pon kita kalah atas jaringan, tapi hakikatnya kita menang dengan semangat sepasukan yang tak pernah luntur walaupon ada ref yang camtu.mama rasa ramai peminat bola kat Malaysia ni rasa macam mama rasa kan.tapi apa kita boleh buat kan.semua keputusan adalah muktamad.:(.

Kepada harimau malaya cuba lagi untuk tahun depan.tunjukkan yang kita mampu tumbangkn gajah perang tu.harap lepas ni fifa lebih prihatin dalam soal pemilihan pengadil.bukan yang berat sebelah camni.kami rakyat malaysia tetap menyokong team harimau malaya selamanya...jangan gentar dalam apa jua keadaan.Luv team malaysia forever..:-*

No comments:

Post a Comment